Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

ΛΙΤΣΑ ΑΜΑΝΑΤΙΔΟΥ..


ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΛΙΤΣΑ) ΑΜΑΝΑΤΙΔΟΥ -ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 25/1/2015
υποψήφια στη β'Αθηνών με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

Υπηρετώ τα κοινά για περισσότερο από 20 χρόνια. Ασχολήθηκα με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και πρόσφατα με την κεντρική πολιτική σκηνή. Τιμήθηκα από τους συμπολίτες μου με την επί σειρά ετών εκλογή μου ως δημοτική σύμβουλος, ενώ θήτευσα και στα διοικητικά συμβούλια πολλών δημοσίων οργανισμών.
Η ενασχόλησή μου με τα κοινά δεν είναι η επιθυμία ενός επαγγελματία πολιτικού, γιατί έτσι αδυνατώ να λειτουργήσω. Αντίθετα μέσω της πολιτικής προσπαθώ να εκφράσω τις αξίες που έχω επιλέξει να υπηρετώ στη ζωή μου. Αξίες όπως η εντιμότητα, η καθαρότητα των απόψεων, η πίστη στο Θεό, η αγάπη για την πατρίδα μου και τους συμπολίτες μου. Θεωρώ τις απόψεις μου σύγχρονες και πολλές φορές ριζοσπαστικές, γιατί πιστεύω ότι τα προβλήματα απαιτούν πλέον ριζικές λύσεις.
Θεωρώ ότι η πολιτική μου συμβολή διακρίνεται από δυναμισμό και επιμονή, το κύριο όμως χαρακτηριστικό μου είναι η αγάπη και η ευαισθησία μου για κάθε άνθρωπο, ιδιαίτερα τον πιο αδύναμο. Γι’ αυτό είναι ιδιαίτερη η ενασχόλησή μου με τομείς κοινωνικής προστασίας και φροντίδας. Η οικογένεια, τα παιδιά, οι ηλικιωμένοι, οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες, αποτελούν ιδιαίτερο πεδίο της πολιτικής μου δράσης και έκφραση της ευαισθησίας μου ως ανθρώπου.

Γι’ αυτό που είμαι λοιπόν ως πολιτικό ον και ως άνθρωπος, σας προσκαλώ να γνωριστούμε και να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για τον κοινό σκοπό.
Πολύ φιλικά και αγωνιστικά,
Ευαγγελία (Λίτσα) Αμανατίδου

"Η αγάπη μου για τον άνθρωπο και η επιθυμία μου να προσφέρω έστω και το ελάχιστο, με έκαναν να ασχοληθώ με τα κοινά, με τόλμη και πάθος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου